Gröna maränger

Jag är fortfarande kvar hos Axel vilket jag tror att ni flesta förstår. Idag är det riktigt tråkigt väder men har varit ute litegrann ändå. Jag tycker väldigt mycket om denna stad. Den är vacker på något sätt. Vi har även tittat på film idag, kommer ej ihåg vad den heter men det var väl ingen höjdare heller riktigt.

Igår gjorde vi hemmagjord vaniljsås och hemmagjorda maränger. Gröna blev dom, och otroligt goda om ni frågar mig. Visst, dom smakar bara socker, men det är väl det maränger ska göra?
Igår kväll tittade vi även på musikalfilmen "Hairspray". Den var väl helt okej, men absolut inte så bra som Sanne verkade tycka om den.

I kväll hade jag och Axel tänkt titta på "När lammen tystnar". Jag har aldrig sett den och har väldigt länge gärna velat se den, så nu hoppas jag verkligen på att den är bra.
1 Madde:

skriven

vaddå gröna? var det meningen ? :)

2 contaqt:

skriven

karamelfärg i marängerna eller?

3 Amanda:

skriven

Jo exakt, karamellfärg var det :)

Kommentera här: