Äntligen fredag...

... och skolan är slut för denna vecka. Jag är supertrött idag och har varit det hela dagen. Åkte skridskor på idrotten, det var riktigt roligt. Fast var tyvärr inte så duktig på det som jag trodde att jag var. Men var ju typ två år sen jag åkte också, får skylla på det.

Resten av kvällen ska jag nog bara häcka framför tv:n. Orkar ingenting i stort sett. Kanske lägger mig i soffan och läser Harry Potter, får se.

I morgon åker jag och Fiia till Lkpg och shoppar och bio. Det ska bli roligt. Synd bara att det ska bli regn och en massa blåst, jag som trodde det äntligen skulle bli vår nu. Ja, jag längtar faktiskt till våren nu. Är trött på detta regn och rusk.
1 Clara Andersson:

skriven

Ingen bild på skridsko-åkningen,nu blir jag nästan besviken:P

2 Fija!:

skriven

Skider = Skridskor
hahahahaha :D
Det är ju nästan så man är född i en farstu ;)

Kommentera här: