Sitter just nu...

... och pluggar engelska och tittar på O.C. Fick engelskauppgifter eftersom vi inte hade någon engelska igår, och har inte heller någon i morgon. Så otroligt skönt är det. Så idag kom jag hem vid tre, vilket är otroligt tidigt, och i morgon får jag två timmar sovmorgon. Livet är bra ibland.

Nu har även Bumbi och jag bestämt oss. Vi ska vara hos honom på sportlovet i stället, så det blir ingen resa till ullared. Hans familj ska troligtvis bort över lovet så då blir vi helt ensamma, så mysigt så.

Hade väldigt roligt på matten idag, eller väldigt tråkigt, beror lite på hur man ser det. Löste många kluringar. Och en kluring var fel i facit, och jag hade rätt. Fy på dom som gjort den. Det handlade om tändstickor, fast jag använde pennor i stället. Se bilden nedanför. Man ska flytta 6 stycken och få en triangel och tre kvadrater. Klarar ni det? Det gjorde inte facit, haha...

Kommentera här: