Har nu packat färdigt...

... det mesta till i morgon. Jag åker i morgon bitti och kommer till Amanda runt halv 5. Det blir en lång resa med andra ord. Men eftersom jag ändå har en del att plugga på så gör det ingenting.

Hela min eftermiddag har gått åt till att göra smörgåstårta till familjen. Började runt halv 1 och blev i stort sett precis färdig. Det är så roligt att hålla på med mat, speciellt kall mat. Smörgåstårtorna blev jag faktiskt ganska nöjd med. Dom blev riktigt fina. Lite väl röda upptill kanske, men vad gör det? Man ska ju trots allt bara äta dom.


Nu hade jag tänkt att försöka ta tag i pluggandet som inte funkade igår. Men eftersom Clara inte verkar vara hemma och inte kan hjälpa mig så har jag ingen aning om när jag ska göra det? Jag börjar få totalpanik. Jag får se hur det blir, men det blir nog färdigt till nästa måndag. Saker och ting brukar bli färdigt i tid när det gäller mig.

I kväll ska jag spela Bingolotto med familjen. Fick ju en bingolott i påskägget, så därför ska vi spela. Tycker väl inte om Bingolotto sådär jättemycket egentligen men... Ibland kan det vara roligt, om man vinner vill säga.
1 Clara Andersson:

skriven

De blev mycket fina dina smörgåsbakelser:) och det var många som hade tagit receptet på matklubben!

Kommentera här: