Förkyldningen bättrar...

... sig faktiskt med små steg. Men är hemma från skolan ändå, blir nog så i morgon också. Har bara praktiskt och då känns det onödigt att åka till skolan, när jag ändå inte egentligen borde vara där.

Idag har jag i alla fall varit duktig och städat mitt rum, har bara kvar att bädda rent i sängen nu. Kanske dammsuga också, får se hur mycket jag orkar. Jag är ju inte gjord för att städa liksom :O

I kväll ska jag, mamma och pappa till Macke och kolla på tapeter, han ska tydligen tapetsera om, höhö... Annars har jag ingen aning om vad som händer mer idag, eller jo... Jag måste plugga. Prov på torsdag och jag gillar´t verkligen inte men vad gör man? Jo, man biter ihop och ler ;)
1 Johanna Edoff:

skriven

gör så.

jag vill beställa i alla fall :)

2 elina!:

skriven

det är www.glosboken.se

sånt där program där man skriver in alla glosor

och sen kan man förhöra sig själv hur många gånger

som helst :) skitbra när det kommer till glosor faktiskt, rekommenderar jag starkt ;)

Kommentera här: