Om mig

Ditt namn : Amanda Pettersson
Hur gammal är du : 17
När fyller du år : Om ca 3 månader
Tycker du om någon just nu: Ja, eller nej, eller ja... NJAE
Om sex månader : Är det april....?
Jag samlar på : Hmm... ingenting tror jag?
Gröna eller röda äppeln : Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen speciell
Gillar du golf : Höhö nej
Vilken tid gick du upp idag : 11 typ
Har du sovit i din egna säng inatt : Jaopp, vems annars?
Har du strumpor på dig nu : Ja, julstrumpor ;)
Hur svarar du i hemtelefonen : Hej, det är Amanda
Hur svara du i mobilen : Hallå
Är det okej att gråta : Ja, klart
När grät du senast : Vet inte?
Vilken årstid tycker du bäst om: Vinter
Laddar du ner musik och film från Internet : Ja, nästan dagligen
vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka lite men spara det mesta
Bär du glasögon eller linser : Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : Haha nej, hellre skönt än märke
När går du upp ur sängen en helgmorgon : Mellan 9 och 11
Har du piercing : I öronen
Vill du gifta dig : Jaopp
Vill du ha barn : Ja
Solar du ofta : Njae, inte speciellt
Är du bra på att laga mat : Hmm, beror på hur man ser det?
Gillar du att dansa : Ja, men dansar hellre än bra.
Hur vig är du : Ingenting
Vad dricker du helst när du är törstig : Är typ aldrig törstig men.... vatten.
Vilken är din favoritglass : Saltlakrits
Tror du på ett liv efter döden : Jag tror man blir en stjärna
Tycker du om sushi : Aldrig smakat
vad äter du helst när du ser på film : Hmm, ingen aning?
Bor dina föräldrar tillsammans : Japp
Har du tandläkarskräck : Ehumm... Njae
Vad heter du i mellannamn : Agneta och Elisabeth
Är du morgon eller kvällsmänniska : 50/50 tror jag
Vilken ögonfärg har du : Blå/Grön/Grå?
Vilka hårfärger har du haft : Blond, Megablond, Svart, Mörkbrun, Ljusbrun, Röd
har du någon gång gråtit dej till sömns :  Ja, många gånger
Biter du på naglarna : Gjorde förr, men har faktiskt slutat
Är du beroende av något : Av min mobil
Hur ofta tränar/motionerar du : Ca 3 ggr i veckan, och sen skolgymnastiken då... så 4 ggr
Senaste låt du hörde : Hmm... Minns inte.
Vad gör du på helgerna: Mest allt och ingenting
Brukar du bädda sängen : Höhö, ibland innan jag ska sova.
Hur många timmar sover du på en natt : På vardagarna ca 6. På helgerna ca 10
Senaste bok :  Håller just nu på med "Röde orm". Hatar den
Har du kysst någon under den senaste veckan : Nepp
Vad var det senaste du sa : Hmm... Minns inte det heller.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo, Norrland typ. Älskade snö....
Vem kramande du senast : Clara tror jag
Saknar du någon nu : Mhm...
Hur många lampor har du i ditt rum?: 4
Vem ringde dig senast : Vilket minne jag har... Minns inte det heller.
Vad är du allergisk mot : Ingenting
Var du glad igår : Jo rå...
Vad är din favoritfärg : Gul
Sminkar du dig : Mmm, nästan varje dag
Hur ser ditt rum ut : Gult. Och sedan typ som alla andras antar jag?
Känner du dig värdelös : Hmm, ibland... Men inte just nu
Har du somnat i skolan någon gång : Nej, men nästan.
tror du på gud : Tror på att gud funnits, men inte att gud finns fortfarande
1 Clara Andersson:

skriven

Det var några frågor och svar som var lite intressanta :P

Kramar

Kommentera här: