Idag har skoldagen...

... varit?? Jag kan inte bestämma mig för i fall den har varit rolig eller tråkig. Ind-valet var inte speciellt roligt eftersom diskmaskinen var trasig, så fick baka bullar. Och det är inte speciellt roligt. Har gjort det ett antal ggr om man säger så. Lektionen efter hade vi matte. Den lektionen var verkligen jätterolig. Våran lärare är störtskön alltså. "Vad gör jag på onsdagarna efter skolan? Jo just det, jag spelar ju world of warcraft med ett gäng". Haha. Fattar ni vilken nörd han är? HAHAHAHA
Sen hade vi lunch, var äcklig mat. Sen projekt&företagande. Fy tusan vad tråkigt. Men den lektionen gick den också. Sist var det samhäll och det är inte heller mycket att hurra för. Kom i alla fall en liten bit med arbetet.

Nae, nu måste jag iväg till träningen. Skriver mer i morgon, i kväll kommer jag inte orka. Så därför säger jag godnatt nu också.
Godnatt, sov så gott :)

Kommentera här: