Är du vaken Lars?

Har ni någonsin hört någon sötare låt?
Lyssnade alltid, verkligen alltid på denna när jag var liten.
Jag och en kille i min klass uppträdde till och med till
denna på Klassens timme i... kan det varit trean?
Jag hade morgonrock och han hade pyamas och ingen
kunde låten så vi rörde bara på munnen hela tiden, haha.
Vilka minnen!


1 Håkan - Imitjdesajn Photography:

skriven

Tack så mycket, det var roligt att höra, roligt att få ännu "etta ansikte" på en bloggläsare också! Jag har fotograferat i hela mitt liv, men inte så som jag gör nu utan modellfoto kan man väl säga att jag hållit på med lite mer sedan 2005 ungefär. Jag älskar bilder och har alltid gjort, både att planera bild, ta bild och redigera bild så jag har lagt ner ganska mycket tid på det! Sen vill jag även flika in att din "om" till höger inte fungerar, är en tom länk där bara :)

2 julia:

skriven

hahaha, jag kommer ihååg! :D

Kommentera här: