DAG 56

DAG 56!!!! Förstår ni hur många dagar det är? En hel evighet har det känts som om jag ska vara ärlig.
Är i alla fall hemma nu. Slutade jobba igår kväll och efter det var det personalfest och idag har jag typ bara suttit i bilen för hemfärd. Agneta, mamma och Jonna är så himla gulliga så dom åkte och hämtade mig.
Det är i alla fall väldigt skönt att vara hemma. Känslan av att bara kolla in i sitt eget rum. Det var mer städat än vad jag minns i alla fall, vilket i och för sig är bra.
Jag har i alla fall bestämt mig för att fortsätta med denna blogg. Jag kommer börja med att fortsätta med den med att lägga in en massa bilder från min sommar, det har ju trots allt blivit några stycken. Ni kanske får dessa bilder ikväll, eller så kommer dom i morgon.
Nu ska jag bara njuta av att vara ledig!

1 Jenny:

skriven

Hur kan jag följa din blogg ? "/ det såtr ingen sådan ruta "/

Kommentera här: