Mobil

Sorry hörrni, att jag inte skrivit något här idag ännu men...
Beställde en mobil för ett par dar sen och den kom idag,
så har hållt på att fixa med den en massa och så. Var
tvungen att lägga in alla nya kontakter, musik måste man
ju ha. Och sen, mobilnörd som jag är, så tycker jag det är
kul att bara knappa runt på den. Hitta vart allting ligger och så.

Dagen i skolan har i alla fall varit bra. Vi har kommit en bit med
vårt projektarbete. Vad det är får ni reda på när vi kommit lite
längre med det, så att det säkert blir det. Men det kommer
nog bli bra tror jag :)
1 Håkan - Imitjdesajn Photography:

skriven

Att säga att Ikea är ruuulit är väl en liten överdrift, jag ser det mer som något nödvändigt ont, haha! Jag kom hem helskinnad även om det var en liten kille som försökte mucka gräl med mig! :o Din "Om" funkar fortfarande inte, fast nu ser man en bild i alla fall :p Va blev det för mobb då? =)

Kommentera här: