Student 2010, det gillas STARKT!

Ledsen att jag inte skrivit här på några dagar.
Har inte varit på speciellt bra humör den senaste tiden.
Är nog inte det ännu tror jag inte? Eller ärligt talat
så vet jag inte vad jag är på för humör, detta är svårt.

Nu är det i alla fall början på en ny vecka och den
kommer gå fort, det känner jag på mig.
Måndagen har redan gått liksom...
Denna dag har varit bra, den började i squashhallen
med Micke en timme. Jobbigare än man tror att spela.
Sedan har det bara varit svenska och projektarbete.
Har även börjat planera lite inför studenten.
Helt sjukt att det planeras redan nu, vi ska liksom
redan börja kolla vart vi vill ha vår studentmiddag.
Mössorna borde egentligen redan vara beställda,
vilken min ännu inte är tyvärr men...
Snart kommer det väl börjas prata om balen,
hur ska jag göra med den, ska jag gå eller inte?
Livet är jobbigt ibland alltså.

Håller på att måla naglarna för tillfället och ska nu
lägga mig tillrätta i sängen för att försvinna in i en bok.
Vi hörs :)

Kommentera här: