DAG 23 - DAG 29

DAG 23; tisdag: Anton och jag var i Borgholm och gick lite i affärer. Hittade en hel del faktiskt. Vi åt även på en restaurang där två tjejer från min skola jobbade, lite komiskt :)
När vi kom hem ifrån Borgholm gick vi och badade i havet, SVINKALLT! Trodde allvarligt jag skulle få kramp. Det blev ett snabbt dopp och sen sprang vi upp igen.

DAG 24; onsdag: Hmm... Vad gjorde vi då??? Jo, just det... Jag jobbade mellan 11 och 3. Det var ganska mycket folk om jag inte minns helt fel. På kvällen cyklade (!) vi till Lammet och Grisen och åt. Det var väl 8 km dit kanske. När vi cyklade hem spöregnade det vilket var mindre kul. Lammet och Grisen i sig var helt okej. God mat, mysig stämning. Lite väl dyrt kanske men...
När vi kom hem därifrån var det trubadur här på campingen. Mysigt även det.

DAG 25; torsdag: GRATTIS TILL MAMMA!!!!!! :)
Jag tror inte att vi gjorde någonting i stort sett? Vi hade typ en slappardag... Vädret var inte speciellt roligt i alla fall.

DAG 26; fredag: Vi skulle bada ihop med Diane, Fabian och Jennifer. Men det var jättekallt ute så vi spelade minigolf allihop i stället. Jag kom sist, med ganska så många poäng, haha...
Efter det hjälpte jag Anton att packa och han åkte hem. Tragiskt men...
Jag gick och jobbade och det var mycket folk då också. Frida fick hoppa in och då fick jag även lära känna henne lite mer. Hon är jättetrevlig :)

DAG 27; lördag: Sov länge, började jobba vid 3. Jennifer var med mig och jobbade. Inget folk överhuvudtaget knappt. Ganska så tråkigt. Slutade vid 10, gick då hem...

DAG 28; söndag: Jobbade mellan 11 och 3. Fabian kom vid 2 och jobbade. Så lärde honom lite hur det fungerade och så. Inget folk då heller.
När jag kom hem kollade jag på en film, Vinterviken. Tror jag sett den förut. Sen gick jag och duschade och sen gick jag och Jennifer till restaurangen och åt. Sen satt vi där hela kvällen och gjorde Fabian och Frida som jobbade sällskap. När dom slutade satt vi fyra plus Diane och Jocke utanför Dianes husvagn och drack te och åt mackor, mysigt. Var hemma runt 1.

DAG 29; måndag: Jag börjar jobba vid 3. Innan dess ska jag städa iordning lite i husvagnen och även diska kanske...
Det är trubadur och grillkväll i restaurangen ikväll så kan bli mycket folk. Sånt gillas. Jennifer och Petra kommer även jobba i kväll, kul med sällskap.
Vädret är super också, ska tydligen vara fint hela veckan. Sånt gillas!

I morgon efter jobbet ska jag, Diane, Jennifer och Fabian åka till Soliden eftersom kronprinsessan fyller år. Tror vi ska gå in och kolla på det också :) Kan bli roligt.

Förlåt om jag inte skriver så ofta förresten men... Dels så har jag ju inget internet och dels så har jag typ aldrig tid. Från och med i fredags så jobbar jag varje dag nu fram till 1 augusti. Och sen vill jag ju ha lite fritid och umgås med alla människor och så också, anser att dom är viktigare än internet faktiskt :)
Men jag tänker fortsätta skriva, vill ha det sedan när jag kommer hem så ni kan vara lugna. Men kommer som sagt bara skriva typ en gång i veckan kanske. Hoppas inte ni slutar läsa för det!
1 Johanna:

skriven

klart man inte slutar läsa, vill ju veta hur du har det :)

Kommentera här: