DAG 30 - DAG 33

DAG 30; tisdag: Jobbade till klockan 3. Efter det gick jag direkt hem och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag, Jennifer, Fabian och Diane till Borgholm. Jag och Jennifer ville kolla på prinsessans firande, vilket vi också gjorde. Det var fint väder, glada människor, bra artister, trevligt sällskap.. Allt var bara helt perfekt helt enkelt. Kul att ha varit där och firat henne faktiskt. Efter det åkte vi hem, gick till restaurangen och sen blev det att vi satt några stycken utanför Dianes husvagn igen.

DAG 31; onsdag: Jag, Cim och Diane gick och solade en stund på förmiddagen. Kom då på att vi ville ha tacokväll så åkte iväg till Löttorp och handlade inför det och så. Efter det hamnade jag hos Cim, vi tittade på Ice Age 3. Den var helt okej. Började även kolla på någon skräckfilm, men den var inget för mig...
Gick och jobbade vid 6, asmycket folk. Är det varje dag nu, är det högsäsong så är det!!!
Efter jobbet blev det ju som sagt vad tacokväll, mysigt. Vi blev tyvärr bara 4 pers som åt men... Det gick det också.

DAG 32; torsdag: Gjorde absolut ingenting under förmiddagen. Började jobba vid 3. Mycket folk då också, som sagt, varje dag!
Jobbade till 10 och efter det gick jag faktiskt hem och bara var. Det var skönt att bara slappa lite för en gång skull.

DAG 33; idag: Började jobba vid 11, har inte stått still en enda sekund ifrån att jag började jobba tills jag slutade. Skulle egentligen slutat vid 3, men det var så mycket att göra så jobbade över en timme.
Gick och klädde om och gick sen och åt. Satt och pratade med snubben som har hand om trubaduren här på campingen, han verkar trevlig. Han visste vart Skänninge ligger, det ger jag honom en pluspoäng för! :)
Sen träffade jag Micke här på campingen också. Hans kusiner bor tydligen på campingen här bredvid så han var och hälsade på dom. Trevligt trevligt.
Jag och Diane har varit i Löttorp och handlat och i kväll vet jag inte vad jag ska göra. Fabian pratade om att han skulle komma hit och kolla på O.C, får se om han gör det eller inte. Sånt som märks :)

Kommentera här: