DAG 11

Jag måste börja ändra på mina sovvanor alltså. Som de ser ut nu så lägger jag mig runt 2 varje kväll/natt och vaknar runt 12 varje morgon/dag. I och för sig så behöver jag ju inte vakna tidigare eftersom att jag oftast jobbar sent men... Dom måste ändras i alla fall!

Jag och Malin åkte iväg till Långe Erik förut. Det var inte speciellt svårt att hitta. Vi bestämde oss för att inte gå upp i fyren eller något sånt, tänkte sätta oss och ta en glass men åkte till Byxelkrok och åt där i stället. Jag gillade Byxelkrok, en mysig liten stad. Åt och kollade i några "sommarbodar". Fanns en outletbod med ganska så fina kläder. Har tänkt åka dit någon dag och titta lite mer ordentligt. Får nog bli när jag fått min första lön :)

Just det, har skrivit anställningsbevis och sånt idag också, även då fått reda på min lön. Jag är ganska nöjd med den i alla fall. Det blir nog bra :)

Nu har jag precis kollat på Mamma Mia, ingenting slår den filmen alltså. Den är fortfarande hur bra som helst.
Ska försöka hitta på någonting i kväll tror jag, vad det blir vet jag inte riktigt än. Sånt som märks.

I morgon har jag tänkt att sola och bada om vädret håller i sig. Vädret är förresten väldigt konstigt nu för tiden. När jag sitter i min husvagn kan jag känna emellanåt hur husvagnen gungar pga all blåst, men sedan när jag går ut så blåser det knappt ingenting. Konstigt... Det är i alla fall strålande sol och varmt vilket det ska vara i alla fall fram tills på onsdag som det står i tidningarna. Härligt!
1 Mamma Annicaa:

skriven

Hejsan Vännen! När du hör en vimsig familj m en massa skällande odjur vid 15-tiden, kan du ju komma ut från din husvagn HAHAHA, eller inte!!!!!!!!!!!!Messar under resan t dig. Kram tills vi ses.

Kommentera här: