Julklappsspelet

Nästa helg kommer några tjejer hit för lite julmys och julklappsspel och jag och Jonas har precis varit och inhandlat våra julklappar till spelet. Vissa av dem skulle man nog egentligen vilja ha själv men man får försöka norpa åt sig dem under spelets gång ;)

--------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt så är det inte klokt vad tiden går fort. I morgon är det redan 1 december och det jag undrar är... Vart är all min älskade snö? Förra året var det hur mycket snö som helst vid den här tiden och det var så mysigt. Väderleksrapporterna har ju gått ut med att de inte ser någon snö de veckor som kommer heller så, vad tror ni mina kära läsare, kommer vi verkligen få en snötäckt jul i år?
1 Mamma Annica:

skriven

Undrar vem du är lik? Pappa o jag tycker det är jätte skönt utan snö!

Kul med julmys:)

Kramar.

Kommentera här: