Plugghästen är ledig

Godkväll bloggen!

Denna dag har tillbringats framför datorn. Efter typ sju timmars plugg var tentan till i morgon ÄNTLIGEN färdig! Det var svårt att efteråt läsa arbetet och kritisera sig själv, därför är det en väldig tur att jag har en gullig syster som ställde upp. Det tackar jag verkligen för!

Jag tackar också för att jag har Jonas. Under dessa dagar har han lagat mat åt mig, diskat, hållit humöret uppe och bara låtit mig få plugga ifred. När jag var färdig med tentaskrivandet tog han till och med med mig till stan för att fika.
Han är verkligen bra han!

I morgon väntar en ny skoldag. Har information om VFU:n på morgonen och på eftermiddagen har jag anmält mig till en datorkurs. Ska bli spännande. Efter det blir det även lite träning, har inte hunnit träna något på hela veckan...
I morgon kväll blir det städning m.m för på lördag får vi finfrämmande. Jonna och Eric kommer hit och ska stanna till på söndag. Vi ska gå på stan och spela massa spel och bara umgås.
Det kommer bli en mysig helg!

Kommentera här: