Halmstad

Är hemma i Halmstad nu igen. Kom hem igår och har i stort sett bara hunnit packa upp allting. Det var ju en del packning jag hade med mig till Östergötland, haha...
 
Jag tycker faktiskt att det känns skönt att vara ledig. Jag ångrar inte att jag valde att åka hem till Halmstad redan nu. Det känns som att det bara hade blivit struligt om jag stannat kvar i Östergötland.
 
Pussel mår för övrigt bra. Bilresan hit gick jättebra. Han sov nästan hela tiden. Det första han gjorde när vi släppte ut honom ur bilburen var att gå och kissa på lådan. Han är för duktig vår lilla älskling. Just nu ligger han i soffan bredvid mig och sover som en stock, så det verkar absolut inte gå någon nöd på honom :)
 
--------------------------------------------
 
Jag vet inte riktigt vad som kommer hända i veckan. Idag har jag städat i ordning förrådet för att det såg ut som ett bombnedslag. När vi flyttade hit så sa vi "nu ser vi till så att det inte blir stökigt i förrådet. Vi måste kunna gå där inne". Haha, lättare sagt än gjort. Men nu kan man det igen i alla fall :)
På fredag är Jonas ledig så då ska vi försöka hitta på någonting. Bäst att passa på medan det fortfarande är lite sommar i luften kvar :)
 
Det känns helt sjukt att vi redan är en hel vecka in i augusti. Vart har denna sommar tagit vägen? Om man nu ens kan kalla det sommar... Det har känts mer som höst tycker jag.

Kommentera här: