12+12=24

Idag har det gått 12 dagar av december och det är 12 dagar kvar till julafton. Wiihoo!!!!! :)
 
Som resten av Sverige så har vi också fått en massa snö. Det känns som att allt kommit på en gång. Ena dagen var det ingenting och sen nästa dag var det flera cm. Nackdelen med det är att det händer många olyckor ute på vägarna... Ser nästan alltid minst en som kört i diket eller liknande när jag är ute. Synd att snön, som är så fin och mysig, ska ställa till så mycket problem!
 
På onsdag är det vår sista skoldag innan julledigheten. Det ska bli så himla skönt att bara vara ledig och fira jul och nyår och bara skämma bort sig själv.
Under julhelgen kommer vi åka hem till Östergötland. Har inte varit hemma sen jag vet inte när... Så det ska bli underbart att få komma hem till östgötaslätten en sväng!
I mellandagarna jobbar Jonas varje dag så jag kommer bli mycket ensam. Men jag har mycket skolsaker att göra. Den 18 januari har vi vår första salstenta och jag har ingen aning om hur man pluggar till en sån. Så det ska jag roa mig med att ta reda på under mellandagarna är tänkt!
 
Igår var jag, Hanna och Sanna hos Emmy och gjorde en massa lchf-julgodis. Det var smält choklad överallt och Emmys kök såg ut som jag vet inte vad... Men lite julgodis fick vi till. Så gott att jag också har något att gotta på när julhelgen kommer :)
1 Mamma Annica.:

skriven

Kul att du uppdaterat! Kramen.

Kommentera här: