Mobilblogg 14/2

Har tänkt att eftersom det tydligen inte går att kommentera bloggarna som jag skriver på mobilen så döper jag de inläggen till "mobilblogg" så att ni inte behöver försöka kommentera :)

-----------------------------------------------------

Helgen har varit bra. Det har varit mycket jobb och har varit förkyld en längre tid som gjort helgen jobbigare men... Det har varit jätteroligt att jobba. Fulla människor är väldigt glada och trevliga, i alla fall majoriteten av dom.
Lördagen i Göteborg var också bra. Nästan alla bidrag som var med på melodifestivalen var bra och det var roligt att se det live :)

-----------------------------------------------------

Idag är det ju alla hjärtans dag! Personligen så brukar jag tycka att det är en överdriven dag. Det känns som att den är till för att affärerna ska råna en på blommor, choklad och en massa puttinuttiga saker.
Men... Samtidigt så vill jag ju faktiskt fira dagen med Jonas, och visa lite extra att jag tycker om honom. Därför ska vi ut och äta och bio ikväll. Det ska bli mysigt :)

Kommentera här: