Inte kommentarbar

Har börjat skriva blogg från mobilen och hörde av mamma att det inte gick att kommentera de inläggen. Det känns lite tråkigt för kommentarerna man får känns ju som en ganska stor del av bloggskrivandet. Vet inte riktigt vad man kan göra åt det, har kollat lite på det och sett vad som kan varit felet men hittar ingenting. Eftersom jag inte sitter särskilt mycket vid datorn så tyckte jag det var jättebra att det gick att skriva från mobilen men nu vet jag inte riktigt...? Ska nog försöka varva mobil och dator lite :)

----------------------------------------------------

Idag skulle jag egentligen varit iväg på overallsinvigning inför nollningen men känner mig inte riktigt kry och vill vara på frisk på söndag när flytten går av stapeln så... Jag skippade det. Har en mysig tv-kväll med Jonas i stället :)

Kommentera här: