Snökaos

När det snart är februari så kommer snön till Halmstad, eller egentligen hela Halland för att vara exakt. Det började snöa lite lätt igår och idag har det snöat konstant HELA dagen. Jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt men det hade ju varit mysigare om den hade kommit i december när vi faktiskt längtade efter den...

-----------------------------------------------------

Igår var jag och Jonas i Jönköping för att min kära syster tog examen. Det var en riktigt bra dag och jag kan inte låta bli att längta till när jag tar examen om 3,5 år :)
Det var i alla fall jättetrevligt igår, trevligt sällskap och mycket god mat på kvällen. Jag beställde någonting som restaurangens kock föreslog och det slutade med att jag fick trerätters, haha... Det var som sagt riktig gott men jag blev väldigt mätt :)

Kommentera här: