Skänninge Marken

I morgon ska jag och Pussel hem till Skänninge för att i morgon är det Skänninge Marken.
Egentligen skulle jag hem till Skänninge på torsdag och åka tillbaka hit till Kisa på fredag för jobb igen, men jag har fått ledigt från jobbet på torsdag så därför åker jag hem redan i morgon kväll.
 
Pussel ska få följa med hem till Skänninge. Roligt för honom att få komma ut på lite äventyr :) Ska se hur det går för honom att åka bil också, det har han ju inte gjort förr...
 
-------------------------------------
 
Jobbet rullar på bra. Nästa vecka börjar mitt jobb som assistent och jag är mycket spänd på hur det ska bli. Men jag hoppas att det kommer gå bra :) Efter denna vecka så har jag två veckor kvar att jobba, innan jag ska åka hem till Halmstad igen. Jag var förresten i Halmstad i helgen, Helt Underbart!!!!!!!
1 Mamma Annica.:

skriven

Härligt att få ha er hemma en stund. Kramar.

Kommentera här: