25-årsfirande

I tisdags åkte ju jag hem till Östergötland. Då på kvällen var jag, mamma och pappa i Skänninge och tittade på bilcruisingen som gick genom stan. Det var en del häftiga bilar men en del var bara skit typ...

Igår fyllde Macke 25 år. Det firade vi med att ta med honom på en överraskning. Överraskningen var att åka över Göta Kanal hela familjen. Vi hade en himlans tur med vädret och det var himla kul att hela familjen var samlad.
Har snott lite bilder från mamma som jag tänkte ni skulle få se från dagen :):


Det var en väldigt fridfull och trevlig dag. Dagen bjöds på en trevlig tur i kanalen med middag på båten och otroligt fin utsikt. En sak som var väldigt mysig var att de flesta människor som promenerade längs med kanalen vinkade till oss. Då kände man sig lite turistaktig, även fast man nästan var i sina hemtrakter :)

Idag ska Agneta komma hit och fika. Det var så längesen jag träffade henne och kommer troligtvis inte träffa henne så mycket i sommar heller, så blev så glad för att hon kunde komma hit idag :)
Det är tänkt att vi ska fika på fruktsallad, mumma! :) Egentligen får ju inte jag äta frukt enligt lchf men... Jag har sagt att jag äter frukt om jag blir bjuden, och idag är det ju mamma som bjuder på den :)

I morgon är det Matildas student. Först ska vi kolla på utspringet och sen blir det lite firande hemma hos henne. Hoppas hoppas verkligen att vädret kommer vara bra, för alla studenters skull. Jag själv hade ju pissväder hela min studentdag och det förstör verkligen massor!

Kommentera här: