Da´n före midsommarda´n

Har inte skrivit någonting denna vecka på grund av att jag i stort sett inte har gjort någonting.

I morgon åker jag och Jonas hem till Östergötland för att fira midsommar i Skänninge. Det som skulle bli så mysigt kommer troligtvis förstöras på grund av regnet, men vi får hoppas att det kommer bli bra ändå :) Jag litar inte på väderprognoserna längre!

På lördag ska vi först till mormor och morfar och fira morfar (fast han inte vill kalla det för det) och sen ska vi vidare till Kisa för att umgås lite med dem. Men när Jonas åker tillbaka till Halmstad på tisdag så kommer inte jag följa med.
Vecka 27 börjar jag jobba på Bäckskolan så kommer därför stanna kvar i Kisa tills jobbet börjar. Ska jobba vecka 27-33. De två sista veckorna ska jag vara assistent. Vet inte riktigt hur barnet som jag ska ta hand om är ännu men det kommer säkert gå bra. Det funkade ju förra sommaren, utan att veta någonting alltså ;)

----------------------------------------

Ska alldeles strax göra mig iordning för ska iväg till Emma i kväll på lite grillmys, bara hon och jag :) Kommer ju troligtvis inte träffa någon av mina klasskamrater under sommaren, så bäst att passa på nu medan jag fortfarande är kvar i Halmstad :)


Vill passa på att önska er alla som läser min blogg en riktigt glad midsommar också! Hoppas att ni kommer fira den med nära och kära och att regnet låter bli att regna på er!

Kommentera här: