Sommar, eller?

Njuter av att ha sommarlov. Det enda jag gör är att lata mig och det tycker jag att jag är förtjänt av :)
Men däremot så tycker jag inte att vädret visar så mycket sommar. I flera dagar nu har det varit grått och regnigt. Igår vågade solen sig fram ett litet tag i alla fall, det uppskattas :)

Det börjar bli färdigt med sommarjobbet på Bäckskolan i Kisa nu också. I fredags ringde de och jag kommer börja jobba den 2 juli. Det känns skönt, för då får jag ju lite sommarlov också. Nu är det bara lite fix med att alla tider ska sättas och vilka jag ska jobba ihop med och lite sådant kvar. Men det känns skönt att det är på gång i alla fall.

Jag tycker faktiskt det ska bli roligt att få komma tillbaka till Bäckskolan en sommar till. Förra sommaren trivdes jag ju som handen i handsken och det kommer jag nog garanterat göra i år också :)

--------------------------------------------

Jonas började sitt sommarjobb på riktigt igår. Han har ju jobbat lite från och till under tiden han gått truckutbildningen men i fredags var det sista dagen för den så igår började han sommarjobba på riktigt. Är så himla glad över att han trivs och att han tycker det är roligt! Dock är det lite hit och dit med planeringen på företaget men... Det är väl sånt man får ta antar jag?

Kommentera här: