Tenta och Östergötland

Nu har det gått ännu en vecka och denna vecka har gått väldigt snabbt. I måndags och tisdags var jag ledig. Gjorde inget speciellt de dagarna, slappade framför tv:n typ...
 
I torsdags hade jag min första tenta på denna kurs. Det var en muntlig gruppredovisning. Jag var väldigt nervös innan men det gick jättejättebra. Redan i torsdags kväll fick vi ett mail från läraren om att vi blivit godkända. Sådana snabba lärare tycker man om! :)
 
--------------------------------------------
 
Under denna vecka som kommer så kommer det vara mest basgruppsarbete. Det känns ganska skönt för jag känner inte direkt för att vara så hurtig...
 
--------------------------------------------
 
På fredag ska vi åka hem till Östergötland, alla tre. Vi ska till Kisa och på lördag ska vi till Linköping för att fira Lennart, Jonas morfar. Vi ska äta på restaurang och fika och ha det trevligt.
Det ska faktiskt bli väldigt skönt att komma hem till Östergötland en sväng, känns som att det var jättelängesen vi var hemma.
1 Farsan:

skriven

Kommer ni förbi o säger hej?

Svar: Nej, vi gör tyvärr inte det. Hinner inte det. Vi får ses vid jul! ;)
Amanda

Kommentera här: