Förändring?

 
 
Ibland ångrar jag väldigt mycket att jag inte tog några ordentliga bilder på mig innan jag började med lchf. Det skulle varit spännande att se hur mycket skillnad det syns, det är ju trots allt ganska många kg som försvunnit från min kropp.
 
Bilden högst upp är tagen när jag firade pappa i slutet av mars, alltså innan jag började med lchf. Och bilden längst ner är tagen i lördags. Nu är det inte två jättebra bilder, men när jag tittar på dem så kan jag ha svårt att se skillnad på hur jag ser ut. Vissa tillfällen tycker jag att jag ser exakt likadan ut på båda bilderna och vid vissa tillfällen så känns det som att det är två helt olika personer på bilderna.
 
Oftast är det ju så att man blir blind när man ser på sig själv och därför skulle det vara spännande att höra vad ni ser. Syns det att jag har gått ner någonting i vikt, eller är det samma person ni ser på de båda bilderna?
1 mormor:

skriven

Svårt att se. Eftersom du har jackan på dig.Men jag som sett dig live.Har ju sett skillnad. Fina kort.Ha det så bra. Vi kanske ses 27 okt.

2 kusin matilda:

skriven

Självklart syns det skillnad! Jag ser stor skillnad i ansiktet framförallt. Keep up the good work! :)

3 Mamma Annica.:

skriven

Håller med Mormor att det är svårt att se men vi vet ju att det syns massor. Så många kilo måste ju synas!
Sen tycker jag nog lite som Matilda oxå att det syns i ansiktet. Lite svårare eftersom du har håret på olika sätt.
Nu kämpar du vidare. Vi ger oss inte så lätt, så pepp pepp till dig<3. Kramar.

4 Agneta:

skriven

Hej Amanda jag tycker det är stor skillnad kämpa på
Kramar

Kommentera här: