Butter

För en vecka sen var jag med om min första arbetsskada.
 
 
Som tur är så ser det värre ut på bilden än vad det faktiskt var.
Vi hade en jättestressig dag på jobbet och jag skulle springa uppför en trapp med två porslinsfat, och såklart så ramlar jag. Det ena porslinsfatet går i spillror och såklart hamnar min panna mitt i allt porslinskross. När det väl hände blev jag så chockad så jag kände i stort sett ingenting, men efteråt har jag haft lite ont i huvudet. Men som tur var så blev det inget värre.
 
Igår skulle jag varit på personalfest. Jag hade sett fram emot det i flera veckor men natten mellan söndags och måndags vaknade jag och hade maginfluensa. Kul! Jag har aldrig haft maginfluensa under hela min uppväxt och såklart skulle jag få det nu. Så det blev alltså ingen personalfest för mig, det blev i stället att ligga nerbäddad i sängen och försöka sova bort eländet. Idag mår jag i alla fall lite bättre så snart är jag på topp igen :)
 
1 Mamma Annica:

skriven

Hihi ( ursäkta ) du är så söt på kortet :)
Kraaam.

Kommentera här: