...

Midsommar är slut och det innebär att jobbhelgen är slut. Jag testade ju på att stå i buffén, det var så himla roligt. Jag mötte inte så många gäster som jag trodde att jag skulle göra, men det gör ingenting. Det var jätteroligt ändå. Dock var det väldigt mycket mer folk än vad som var tänkt så det blev lite kaos ett tag, men det ordnade upp sig.
 
Även igår fick jag jobb. Nu under sommaren får man ju inte pengar från csn så därför vill jag försöka jobba så mycket som möjligt för att kunna tjäna lite pengar. Tyvärr har jag inte fått så mycket mer jobbtider på ett tag. Enligt schema ska jag inte jobba förrän nästa helg igen, men jag hoppas att de behöver hjälp tidigare så att de ringer in mig!
 
Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Dagarna går. Antingen så jobbar jag, eller så tar jag det bara lugnt här hemma. Det är såå tråkigt att vädret inte är bra. Det bara regnar och regnar och regnar!
Vi får hoppas på att juli månad blir en finare månad, eller ska sommaren bli som den var förra året, bara grå och trist?

Kommentera här: