SOMMARLOV

Kanske dags att börja skriva blogg igen?
 
måste säga att det har hänt mycket sen jag skrev sist, och det är inte så konstigt eftersom jag inte skrivit här på flera månader...
jag tänkte bara nämna de största sakerna :)
 
Som många av er säkert redan vet så har Jonas fått fast jobb på Lidl. Från och med maj har han varit fastanställd! så himla skönt att veta att han faktiskt kommer ha ett jobb förhoppningsvis så länge han vill. Sedan kanske inte fast jobb är så säkert i dessa tider, men i alla fall mycket säkrare än vikariat :)
 
en annan stor sak som hänt är ju att jag och Jonas varit utomlands, i Kroatien! Det tror jag att jag har skrivit om tidigare i bloggen? I alla fall, det var så himla härligt och vi hade en underbar semester. vi fick se hur mycket som helst och alla människor vi träffade var så underbara och mysiga. En riktigt lyckad resa i alla fall!!!
 
sedan har jag även fått sommarlov! I måndags lämnade jag in min sista hemtenat och jag gjorde min sista salstenta. Det känns verkligen som att det här sommarlovet är välbehövligt, det har varit en riktigit tuff vårtermin, med oerhört mycket plugg men även en del annat.
 
----------------------------------
 
mitt sommarlov börjar bra!
De ringde nyss och frågade om jag ville jobba i morgon och självklart tackade jag ja.
 
på fredag ska jag iväg för en hälsoundersökning. Jag och Jonas har börjat på ett nytt gym och där erbjuder de hälsoundersökning där man får hjälp med kost och träning och sådant, så det ska bli jättespännande. Jag ska även försöka hinna med att åka på en marknad på fredag eftermiddag, jag älskar marknader :)
 
på lördag är det dags för det som jag har väntat på i flera månader! Då ska jag till Göteborg för att titta på Håkan Hellström, ÄNTLIGEN!!!!! Det ser jag fram emot oerhört mycket!
 
och på söndag ska jag försöka att ta det lugnt på dagen faktiskt. På kvällen ska jag och Jonas nämligen ut och äta ihop med Emmy och Sanna och deras killar. Ska bli trevligt!
 
-----------------------
 
oj, nu blev detta ett väldigt långt inlägg, men jag ska som sagt försöka skriva oftare och kortare inlägg hädanefter :)
1 Mormor:

skriven

Kul att du skrivit igen.Ha en bra sommar med jobb, fritid och Hellström.

2 Mamma Annica:

skriven

Jättekul att du uppdaterat.
Kramar<3

3 Agneta:

skriven

Roligt att höra från dej Ha en fin sommar
Många kramar

Kommentera här: