Underbar helg!!!

Nu är helgen över och vardagen är tillbaka. Men eftersom jag har sommarlov så känns inte vardagen som någon vardag.
 
Min lördag var helt perfekt. En toppendag i Göteborg, där jag träffade Johanna som jag inte sett på flera år. Vi skulle gå på stan men det slutade med att vi satte oss längs vattnet och pratade en massa i stället. Kvällen avslutades med konsert, Håkan Hellström. Konserten var rent ut sagt helt magisk! Han sjöng många låtar jag aldrig hört live förut och stämningen var på topp. Han överraskade under hela konserten och mest överraskad blev jag när kvällen avslutades med ett stort fyrverkeri. Så himla fint!
Jag var hemma från Göteborg vid 2 på natten för att sedan gå upp vid 5 för att jobba på söndagen. Det blev alltså bara tre timmars sömn, men det var helt klart värt det!
 
Efter jobbet igår var jag och Jonas ute och åt med Emmy, Sanna, Eric och Oscar. En riktigt trevlig kväll med god mat och mycket prat! Alltid lika trevligt i deras sällskap!
 
Idag måste jag faktiskt erkänna att jag är väldigt seg. Så fullspäckad helg som denna var har jag inte haft på väldigt väldigt länge. Så idag har jag i stort sett bara varit. Sov länge, åkte och handlade och sen slappade jag hela eftermiddagen. Nu på kvällen har jag varit på möte på jobbet. Har träffat några fler sommarjobbare och även fått lite information inför sommaren. Jag tror det kommer bli en tuff men rolig sommar om man ser till jobb. De sa i stort sett rätt ut att man kommer få jobba så mycket man vill i sommar.
Just nu ser det ganska lugnt ut på jobbfronten. Har fått jobb hela midsommarhelgen men annaes vet jag ingenting än. Under midsommarhelgen ska jag få lära mig hur det fungerar med buffén, och funkar det bra kommer jag nog få vara där så mycket jag vill i sommar :)
1 Mormor:

skriven

Vilken trevlig lördag.Duktigt att jobba söndag. Efter en sådan dag.

2 Mamma Annica:

skriven

Kramar <3

Kommentera här: