Inte bara pluggkaos längre...

I förra inlägget skrev jag om mitt pluggkaos, men nu är det inte bara det som gäller längre. Det börjar även bli lite flyttkaos här hemma. En vecka kvar tills vi flyttar, känns sjukt.
Vi försöker packa så mycket som möjligt men har typ ingenstans att göra av några flyttkartonger. Så därför känns det som kaos här hemma. Alla flyttkartonger som vi hittills packat står i soffan, så Jonas och jag får trängas ordentligt om båda ska få plats i soffan. Haha!
 
Hela min fritid går åt till flytt eller plugg för tillfället. Hör själv hur tråkigt det låter men det är bara en vecka kvar till flytt och ca två veckor kvar till tentan, så sen kommer livet förhoppningsvis lugna ner sig. Jag har även fått två dagars jobb under denna tvåveckorsperiod, men det ser jag bara som en kul grej och ett litet avbrott i allting. Precis när jag slutade sommarjobbet var jag så himla trött på det, men nu när jag varit ifrån det en stund så ska det faktiskt bli ganska kul att komma tillbaka. Jag trivdes ju jättebra där i sommar och är så glad över att jag kan få jobba lite extra och tjäna lite extrapengar.
 
Eftersom mitt liv är ganska kaos just nu så bortprioriteras bloggen litegrann tyvärr. Jag lovar att jag ska lägga in bilder på nya lägenheten när vi fått iordning och så, men det kanske inte blir något inlägg innan det. Hinner jag så kommer jag självklart lägga upp något mer, men som sagt... Prioriterar inte bloggen just nu, hoppas ni har förstående 
1 Mormor.:

skriven

Förstår att det är fullt upp. Jobbigt att flytta. Och tenta snart.Ha det så bra. hH

Kommentera här: