Min hjärna är överkokt av kemi!

Just nu går mitt liv ut på att plugga. På onsdag är det tenta och detta är första gången sen jag började på högskolan som jag känner mig så fruktansvärt osäker inför en tenta. Jag förstår inte hur min hjärna ska få in all information eftersom jag själv inte förstår. Kemi är ju ett komplicerat ämne, som i vissa fall kan vara spännande, men det är så fruktansvärt svårt. Ni får tänka på mig på onsdag så ska det nog gå bra.
 
Här hemma är renoveringen i full gång. I fredags var de och borrade en massa. De borrade hål för rör som de ska dra via elementen och de borrade stora hål i balkongen för ventilation.
Däremot har jag en underbart god nyhet. I tisdags skulle de komma och börja borra brunnen under badkaret, men när de kom hit såg de hur fin brunnen var (badrummet är renoverat 2010), så de bestämde sig för att inte göra någonting med badrummet. I februari kommer de komma och ta avloppet på toan, men ingenting med badkaret. Såå skönt. Så nu har vi sluppit att ha badkaret på balkongen och vi har sluppit att duscha borta. Plötsligt föll en sten från hjärtat och allt kändes lite lättare.
 
Angående min lchf så går det bra. Jag försöker kompa lchf med träning och jag är nöjd hittills. Vikten har inte förändrat sig så mycket men måtten går neråt varje vecka. Har ju bara hållt på i två veckor, men kul stt se resultat från start. Mitt sötsug håller också på att försvinna, och det är så skönt. Det har varit en kamp för sig, helt sjukt vad socker gör mot ens hjärna...
1 Mormor.:

skriven

Ska tänka på dig hela onsdagen.Hoppas det går bra. Så du slipper tänka på det mer.Duktigt med dieten.

2 Mamma Annica:

skriven

Jag ska tänka på dig på onsdag <3
Kramar.

Kommentera här: