Bulgarien dag fyra

Idag har jag egentligen inte så mycket att skriva om här i bloggen...
I morse ställde vi ingen klocka utan vaknade utav oss själva. Vaknade dock ändå vid nio, men ändå skönt att vakna utan väckarklocka. 
 
Idag har vi legat vid poolen hela dagen. Vädret har varit lite till och från. Framåt eftermiddagen blev det ganska blåsigt och tjocka moln och sedan kom det en rejäl regnskur. Som tur var hade vi tagit oss till hotellrummet precis innan skuren kom, så vi stod på balkongen och tittade på alla som flydde för sina liv från stranden, hihi.
 
Trots att vädret inte varit tipp topp idag så har jag lyckats bränna mig ganska rejält. Börjar känna av att huden egentligen behöver vila ifrån solen, men eftersom det är så få dagar kvar här i Bulgarien så får huden vila när den kommer hem.
 
Enligt väderleksrapporterna ska vi få toppenväder de resterande dagarna vi har kvar här nere. I morgon ska det vara molnfritt och ca 26 grader och på måndag och tisdag likaså, fast då kan graderna stiga upp emot 30 grader. Så jag antar att det kommer bli mest sol och bad för oss tiden vi har kvar.
 
Det är så härligt att vara här nere. Vi planerade ju denna resa förra veckan så därför har man inte sett fram emot den riktigt på så sätt som man brukar göra inför en semseter. Men det är så skönt att inte ha någonting planerat och bara ta dagarna som de kommer. Längtar inte hem ett dugg! Eller jo, där ljög jag.... Längtar självklart efter våra älskade kissar en hel del!
1 Mamma Annica:

skriven

Härligt att ha balkongen mot havet:)
Kramar.

Kommentera här: