Mitt liv en månad tillbaka

Upptäckte att jag inte skrivit blogg sen 2 maj, alltså dags med en uppdatering. Detta får bli ett inlägg med en massa olika innehåll.
 
Examensarbetet - Vi har lämnat in vårt examensarbete och väntar nu på betyget. Jag tror att betyget kommer komma nu i dagarna så ni får alla hålla tummarna för att vi får godkänt.
 
Ny bil - Vi har länge varit trötta på vår Audi som hela tiden gått sönder. Vi har därför sålt den och börjat leasa en ny bil. Man kan säga att vi hyr den. En Nissan note, en lagom stor bil för oss två. 
 
Bröllop nr. 1 - I slutet av maj gifte sig Macke och Johanna. En magisk dag. Brudparet var fantastiskt vackra, vädret var perfekt och alla hade trevligt. En perfekt dag helt enkelt.
 
Håkan Hellström - Den 7 juni var jag, Jonna och hennes kompis i Göteborg på Håkan Hellströms konsert. En så underbar kväll. Håkan Hellström var lika underbar som vanligt, det slogs publikrekord och kvällen fortlöpte i hela tre timmar. En kväll jag sent ska glömma!
 
Sommarlovsvecka 1 - Den tillbringade vi hemma i Östergötland hos Ingela och Per. Vi besökte Kolmården, spelade minigolf och badade i deras vänners pool. Vi hann även med att bara ta det lugnt och njuta av att vara lediga.
 
Sommarlovsvecka 2 - Jag och Jonas har ju bokat en resa till Gotland. Den har vi dock avbokat. Vi ångrade oss och har nu bokat en resa till Bulgarien i stället. Vi åker på tisdag och blir borta en vecka. Ska bli underbart! Ska bo i en liten by som heter Sinemoretz, en by med ca 100 invånare.
1 Mormor::

skriven

Ni ska ha en skön semester:

Kommentera här: