Snatteri och ilandsproblem

Idag har jag snattat för första gången i mitt liv. Jonas och jag kom precis hem från maxi. Vi har varit och storhandlat och när vi hade betalat och kommit ut till bilen reagerade vi på att betalningen blev så himla billig. Jag blev tvungen att kolla igenom kvittot och då visar det sig att vi glömt att betala för toapappret som vi köpt. Vi självscannar ju på maxi så det visar sig att vi glömt scanna in pappret. Haha. Tyvärr var vi inte så ärliga att vi gick tillbaka och betalade för det. Så nu, några veckor framöver, kommer det finnas snattat toalettpapper hemma hos oss, haha ;)
 
Idag har jag och Vilda upptäckt ett ilandsproblem här hemma.
 
 
 
Flugan sitter inne i fönstret. Dessa fönster är såna som inte går att dela på, det går inte tvätta dem på insidan. Alltså är det också omöjligt för flugan att ta sig ut. Vilda blir irriterad för att flugan inte kan leka med henne och jag blir fruktansvärd irriterad när Vilda sitter vid fönsterbrädet och bjäbbar på flugan hela tiden. Jag har till och med hört att hon river (läs gnisslar) med sina klor på rutan. Den stora frågan är dock: HUR KOM FLUGAN IN OM DEN INTE KAN KOMMA UT?
1 Mamma Annica:

skriven

Vilken tur att ni inte blev "tagna" vid scanningen.
Kram.

Kommentera här: