Familjemys <3

Precis som rubriken lyder så sitter vi hela familjen samlade i mörkret här hemma. Mitt "fröken-bord" har vi placerat inne i Jonas datorrum så det är där vi är allihop nu.
Jag sitter med en kopp kaffe, tända ljus, försöker skriva tenta och lyssnar på Lars Winnerbäck.
Jonas sitter snett bakom mig och spelar (med hörlurar på som tur är).
Pussel ligger på en pläd bakom mig och sover (han har inte ens reagerat på att vi andra kommit in hit).
och Vilda ligger på en pläd bredvid mig och halvsover (hon ligger alltid med ett vaknade öga ifall något skulle hända.)
En sådan mysig måndagkväll, hela familjen samlad <3
 
Precis nu i denna stund slocknade ett värmeljus bredvid mig. Kanske är det ett tecken på att man ska vakna upp från denna mysfaktor, stänga av datorn och gå till sömns?
Det är ju trots allt en dag i morgon med.

Kommentera här: