Sommaren är kort...

Självklart är vi hemma från Bulgarien nu! Hela sommaren har gått sen vi kom hem, och idag var jag till och med tillbaka i skolan, hösten har nu börjat!
 
Min sommar har varit toppen, har dock jobbat väldigt mycket. Lite andra saker jag hunnit med trots mycket jobb är:
 
Möhippa för Jonna: Den 9 augusti överraskade jag och ett flertalet andra tjejer Jonna på morgonen. Temat för dagen var schlager och självklart blev Jonna utklädd till schlagerdrottning. Dagen var fantastiskt rolig med en del uppdrag på stan, flottåkning, allsång med melodifestivalenlåtar självklart, smyckestillverkning, grillning och mys och en massa lekar. Även lite festande och utgång på kvällen. Dock följde jag aldrig med ut, orkade inte, haha!
 
Bröllop för Jonna och Eric: Bröllop nummer två, den 23 augusti. Ett fantastiskt vacker vigsel som fortsatte med kakbuffé utanför kyrkan. Brudparet strålade och alla gäster var så glada. En del regn, men inget som störde dagen. Efteråt bjöds det till middag och fest. God mat, gott fika och en fantastiskt trevlig och rolig kväll.
 
Kommer faktiskt inte på något mer stort som hänt i sommar, haha.
 
----------
 
Idag har som sagt skolan börjat. ETT ÅR kvar på högskolan, känns väldigt konstigt, men så fantastiskt oerhört skönt. Vi har fyra kurser kvar att läsa, två denna termin och två nästa termin. Nu har vi precis börjat med en kurs som heter didaktik och bedömning. Den handlar mest om bedömning och betyg. Beroende på hur det blir i valet nu i september så kanske vi kommer få ner betyg ner i lågstadiet ju, så det är viktigt för oss att också ha koll på betyg.

Det känns faktiskt bra att vara tillbaka i skolan. Det känns som att jag jobbat så mycket med kroppen i sommar, så det ska bli skönt att jobba lite med hjärnan nu :)
 
----------
 
Jag funderar lite på hur jag ska göra med bloggen... Är det många som vill att jag ska fortsätta skriva? Det känns som att jag inte har så mycket intressant att skriva om. Men är ni många som läser? Vill ni att jag ska skriva för eran skull? :)
1 Mormor.:

skriven

Jag läser gärna. Kul att läsa vad som händer i erat liv.

2 Ingela:

skriven

Per o jag läser o vi tycker att det är kul!
Men du bestämmer själv om du har tid o lust. Kram.

3 Mamma Annica:

skriven

Hihi, blev lite snopen när det var uppdaterat.
Men GLAD :)
Jag tycker det är jättekul att läsa om vad som händer hos er såååååååå långt borta.
Så för min del, jaaaaaaaaaa jag vill att du fortsätter :)
Kramis.

4 Macke:

skriven

Jag läser gärna men du ska skriva om du känner att du vill :)

5 Agneta:

skriven

Jag tycker det är roligt att höra lite vad som händer, så fortsätt gärna om du vill.

Kommentera här: