BILDBOMB!!!

Nu, mina kära vänner, är det äntligen dags för en riktigt stor bildbomb på min sommar.
Titta och njut! :)


Mitt hem denna sommar.



Ibland var det städat och fint...



... men ibland lite stökigare.



Min arbetsplats under hela sommaren.



Vägen ner till stranden.



första bilden som togs, nere på stranden



midsommarafton. Jag och Diane hjälpte till med dansen runt stången.



Min kära familj kom och hälsade på en vecka, då var vi bla i trollskogen.



Vi var även i Byxelkrok en dag. Jag tycker förövrigt om den staden väldigt mycket.



Hittade även denna i Byxelkrok. Står hur långt det är till vissa ställen.
Om ni tittar riktigt noga på den andra skylten så ser ni hur långt det är till
Skänninge. Lite coolt om ni frågar mig!



Den bästa sommarbilden tagen, som jag bara älskar sååååå mycket! <3



Anton och jag var på lammet & grisen och åt en dag, mycket gott och mycket dyrt!



Min älskade praktikängel och praktikälsk som så gärna ville vara med på bild!



Jag och min praktikängel (Jennifer) var och firade prinsessan i Borgholm.



Artister som bla Måns...



... och Salem firade henne också.



Vi var glada, vädret var perfekt och allt var bara helt allmänt underbart!



Clara kom och hälsade på mig i nästan en veckas tid...



Vädret var perfekt även då :)



Vi åt grillbuffé och...



... lyssnade på trubadurunderhållning en kväll.



Vi var även i Borgholm en dag och åt mumsig glass.



Vi har haft många myskvällar.



Ljusen blåstes hela tiden ut så min praktikälsk (Fabian) fick använda sin fantasi
till att göra ljuslyktor. Isärskärda ölburkar!



En kväll blev vissa lite för rättroade så det blev mer en brasa i stället för ett ljus.



Mycket glass har det blivit, här har ni en Frida a la glass, med flagga och allt :)



Jag åkte till Göteborg för att följa med Anton på u2konserten.



Snow Patrol var förband...



... och när U2 kom in på scenen var det mäktigt. Sjukt mycket folk!



Vi trivdes :)



Sommaren slutade med personalfest, och jag var glad och mycket trött! :)



Elin och Cim visar... någonting..?



Danne som jobbat i restaurangen med mig.



Jag och Staffan, förstekocken.



Jocke, som både var full och andrekock.



Cim och jag som alltid är lika vackra, haha!



Diane och Danne som försöker hålla sig för skratt i bakgrunden.



En bild på denna bildbomb och sommar får avslutas på chefen själv, Sonja!
1 Jonna:

skriven

Härligt härligt! Kul med alla bilder :)

2 Mamma Annica:

skriven

Ser ut som du haft en super sommar! Bara roat dig.....................

Tur jag varit där o sett att du verkligen jobbar!

O Jerker, kan förstå att du hellre vill till Öland nästa år. Lite skillnad mot ditt jobb.

Kram Mammutten.

3 Dammkornet:

skriven

Oj, oj, oj! :P

Skulle tro att det sammanfattar sommaren ganska bra

Endel bilder var riktigt nice :P

4 Lina:

skriven

Snacka om att jag hade velat komma till öland o mysa med dej =')ser riktigt mysigt o kul ut :DD saknar amanda o clara :) <3 kraaaamar

Kommentera här: