Marknad

Idag har jag varit i Höganäs på marknad hela dagen. Marknaden var som marknader brukar vara. Det var de vanliga stånden med väskor, plånböcker, godis och leksaker. Jag handlade ingenting men det var mysigt att gå där. Det var längesen jag var på någon marknad. Under sommarhalvåret brukar man ju bli så trött på marknader så att man spyr typ men idag var det riktigt mysigt.

-------------------------------------------------------------

I torsdags var Jonas på en jobbintervju inför sommaren på Lidls lager. Det var en gruppintervju så det var han och fyra till som blev intervjuade samtidigt. Cheferna på Lidl skulle kontakta de personer som de tyckte verkade intressanta och Jonas blev kontaktad så han ska på en enskild intervju på torsdag. Håller tummarna för honom! :)

Jag har inte hört något mer om sommarjobb för min del. Ringde till Bäckskolan förra veckan men de hade fortfarande inte tittat på det så tänkte att jag skulle ringa på måndag igen. Egentligen vill jag ju inte tjata, men samtidigt vill jag ju få reda på om jag ska tillbringa min sommar hemma i Östergötland eller här i Halmstad.

------------------------------------------------------------

Annars då? Jo, skolan rullar på. Om några veckor är det en salstenta vilket känns lite pirrigt men det kommer nog gå bra. Det skulle vara en salstenta i grupp, så då kan man ju i alla fall diskutera fram beslut med varandra.
Det är bara drygt en månad kvar av mitt första högskoleår nu. Känns som att detta år har svischat förbi. Det känns inte som att det är längesen vi bodde i Kisa hos alla djuren? På tal om djuren så saknar jag verkligen alla katter. Jag skulle så himla gärna vilja ha en liten kisse rännande runt mina ben hela dagarna.
Vad mysigt det hade varit...............

Kommentera här: