Personlig tränare

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen.
 
Veckan som gått har rullat på och jag har haft så mycket att göra att jag faktiskt inte haft tid till bloggen.
Matten har kommit igång ordentligt och den känns väldigt rörig. Man vet inte riktigt när man ska ha inlämningar eller redovisningar eller någonting. Det gör mig stressad! Förhoppningsvis så reder det ut sig med tiden men... Jag vill kunna planera.
 
I fredags efter skolan var Emmy här. Vi tog det bara allmänt lugnt. Lyxade med chokladmousse och låg slängda i soffan framför några avsnitt av Vänner. En riktigt skön fredag med andra ord :)
I lördags var jag hos Hanna. Där var det tacomys med några tjejer och det var så trevligt att jag inte vara hemma förrän sent. Kul att göra någonting emellanåt :)
 
Denna vecka ser lika tuff ut som föregående. Det är mycket skola och det är mycket "läxor" eller vad man nu ska kalla det. Mycket att läsa kanske man ska säga i stället.
 
I morgon kväll ska jag även träffa en personlig tränare på gymmet. Jag har blivit så trött på mig själv. Jag har ju gått ner ca 20 kg men vill ner 10 kg till. Hur mycket jag än försöker så händer det ingenting. Jag har stått still i vikt nu i flera månader. Därför ska jag i morgon träffa en personlig tränare som förhoppningsvis ska kunna sätta ihop ett program till dig som gör att min vikt börjar rasa igen. Vi får hålla tummarna för det i alla fall! :)
 
--------------------------------------------------
 
Just det. Vilda steriliserades ju i onsdags. Jag har glömt att skriva om det.
Jag lämnade henne i onsdags morgon och hämtade hem henne på eftermiddagen. Hon blev överlycklig när jag kom. Hon trodde säkert att jag lämnade bort henne, stackaren! När vi kom hem trodde ju jag att hon skulle vara lite dåsig och trött och så, men icke! Hon började "panikleka". Hon sprang runt i hela lägenheten och lekte med allt hon kunde hitta. Troligtvis för att hon var så glad över att vara hemma :)
Såret läker i alla fall sakta men säkert. Hon slickar dock gärna på det men nu har det ju blivit en sårskorpa så jag tror inte det är någon fara med henne :)
1 Emmy:

skriven

Härligt Amaanda att du bokat tid för PT!!! Du måste berätta hur det var sen!!! :) så duktig du är min fina vän!!!! (Känner mig lite i lä och att jag kanske med skulle boka en sån där PT...........)

Kommentera här: