Ursäkta!

Jag tänkte be om ursäkt för att det inte blivit något bloggande på senaste tiden. Jag vet inte om jag ska skylla på att jag inte känner för att blogga eller för att jag inte har tid att blogga. Därför är det nog bättre att jag inte skyller på någonting.
Jag tror bloggen kommer ligga lite i lä nu under sommaren, bara ett inlägg då och då. Sen tror jag att jag kommer ägna mer tid åt den i höst igen. Det är så det känns just nu i alla fall.
 
Jag måste i alla fall säga att denna sommar är bra. Jag kan inte hitta någonting att klaga på. Vädret har varit underbart, jobbet flyter på bra och mina lediga dagar försöker jag umgås med nära och kära.
En annan toppensak är att jag och Jonas har bokat en ny utlandsresa. Jag vet att vi nyligen var på resa och att vi kanske borde vänta men... Kroatien var toppen, men det blev inte riktigt en sol-och-bad-resa som vi hade tänkt från början. Så därför har vi nu bokat en ny.
Denna gången blir det en resa till Cypern. Vi åker sista september och blir borta en vecka. Ska bli underbart!!!
 
En annan sak som kanske inte är lika toppen är att jag har klantat mig. Igår när jag kom hem från jobbet och precis hade stängt bildörren kom jag på att bilnyckeln fortfarande var kvar i bilen. Kul.........
Jag kommer alltså inte in i min bil, och extranyckeln som jag borde kunna använda finns i Östergötland för att jag redan varit glömsk gällande min bilnyckel en gång tidigare. Duktiga Amanda!!!!!!!
1 Mormor.:

skriven

Kul när du skriver. Förstår att det är mycket annat.

Kommentera här: