Skriva examensarbete? Jag ger bra betalt!

Jag har under många dagar tänkt att jag ska gå in och skriva ett inlägg. Har ju lovat mig själv att faktiskt vara duktigare på att blogga i år. Ändå har det inte blivit av...
Mina dagar går åt till att plugga, äta och sova, typ. Jag och Sanna ses ca 6-8 timmar per dag för examensarbete. När vi skiljs åt pluggar vi var för sig en stund till. Sedan måste jag gå och lägga mig för att orka ha energi till nästa pluggdag. Jag visste att det skulle vara tufft att skriva examensarbete men... Inte så här. När ska jag ha tid för mitt vanliga liv? Examensarbete är det enda som rör sig i mitt huvud, 24 timmar per dygn minst!
 
Nästa helg ska jag i alla fall till Stockholm. Jag ska åka upp och hälsa på Amanda som börjat plugga där. Vad jag ska njuta! Jag ska njuta av trevligt sällskap, en massa prat, säkert en massa goda onyttigheter och framförallt... LEDIGHET!!!!!!
1 Agneta:

skriven

Jag skulle gärna hjälpa dej om jag kunde men tyvärr är mina kundskaper begränsade. Jag håller tummarna för dej och vet att du klarar det bra. kramar

Kommentera här: