Höstlov

Nu är höstlovet här och jag är hos Axel. Hur underbart som helst är det ska ni veta. Eller egentligen börjar ju inte höstlovet förrän i morgon men... Jag ser det som att det redan börjat i alla fall. Jag kom till Axel i fredags och då gjorde vi inte direkt så mycket, har egentligen inte gjort så mycket varken igår eller idag heller. Vi båda är förkylda så har mest tagit det lugnt. Igår tror jag till och med att jag hade lite feber, Men jaja, det är som sagt höstlov, så vem bryr sig om jag är sjuk eller inte?

I fredags var det ju sista dagen i skolan innan höstlovet. Den blev faktiskt lyckad. Idrotten var hur rolig som helst. Körde olika sorters spökboll. Massa olika som jag aldrig har kört förut.

Måste berätta en till sak förresten, som jag vet att min syster och min mamma blev avundsjuk på. I lördags morse åt jag macka med skinka och brieost. Mums säger jag bara.

Nae, nu ska jag fortsätta att ha mitt höstlov ihop med Axel. Får se om jag skriver någonting mer under lovet, annars så hörs vi en annan dag.

Kommentera här: