Godmorgon på er...

... små turturduvor :)

Idag är det svinigt kallt ute och det är en sån där "Absolut-höst" dag. Idag är det alltså riktig höst med andra ord. Mig gör det inte speciellt mycket för ju fortare det blir höst, ju fortare blir det vinter. Och då blir det fortare julafton och då blir det fortare nyårsafton och då blir det fortare min födelsedag och... ja, ni förstår vinken ;)

Idag kommer ju Amanda hit, och det längtar jag sjukt mycket till, men hon kommer inte förrän 5 så innan det hade jag tänkt att baka något bröd som mamma tyckte. Något hälsobröd var det, så får se om det blir gott, höhö :)

Annars ska jag nog inte göra överdrivet mycket idag tror jag inte, kanske sätta upp sängen till Amanda, så att hon har någonting att sova i när hon är här. Jag vet att jag är bussig ;)

Men nej, nu kom mamma och sa att hon ville att jag skulle dammsuga huset, så då är det bäst att göra det.
Skriver kanske mer sen... Puss hej

Kommentera här: