DAG 12 + DAG 13

Får bli ett snabbt inlägg....

Igår vaknade jag riktigt sent, ganska skönt faktiskt. På dagen solade och badade jag i poolen med Kim, tjejen som bor bredvid mig.
På kvällen var jag och Diane hos Malins föräldrar. Dom kom igår kväll och ska stanna till i morgon. Vi var där och åt och mös med Malins brorsson Jack på 3 år, underbar unge.

Idag har mamma, pappa, Jonna, Eva och Göran kommit hit. Dom ska bo i stuga här på campingen i en vecka. Det ska bli roligt faktiskt.
När dom kom följde jag med dom till stugan och kollade läget. Den var fin, visade sedan campingen och min husvagn. Dom tyckte att den var fin, haha...

Har jobbat nu på kvällen, ett rent helvete rent ut sagt. Är så sjukt irriterad på allt och alla men!!!!!
Nu ska vi ha poolparty för Jocke som fyller år idag, GRATTIS TILL HONOM ;D (Han tvingade mig att skriva det)

Skriver mer i morgon antagligen. Ska sola och bada med min familj då...

1 Anonym:

skriven

Wer ist Malin? :)

Kommentera här: