Staben framröstad

Har precis kommit hem från skolan. Har varit där och röstat fram vilka som ska vara staben inför nollningen 2012. Under nollningen är staben de som håller koll på i stort sett allting. Det är de som ser till så att alla bokningar görs, de har hand om ekonomin, de ser till så att alla nollor trivs etc.

På Halmstad Högskola är det tre personer i staben; Generalen, Sergeanten och Straffmästaren. Vi valde ut de genom önskningar av personer och sedan röstning. Jag blev önskad utav någon till att bli Sergeant men jag tackade nej. Jag känner att det skulle bli alldeles för mycket arbete och jag tror att så himla många kan göra den rollen bättre än mig. Men känner mig ändå smickrad till att någon har önskat mig :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt så har jag fått reda på min första tenta. Jag fick godkänt på den och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Självklart är jag jätteglad för att ha klarat den men samtidigt är jag lite besviken över att jag inte fick högre betyg. Jag har sett att nästan alla mina klasskamrater har fått högre betyg än jag och jag vet att jag är världens barnrumpa som jämför mig med alla andra men jag kan ändå inte låta bli.
Ska bli otroligt spännande att se mitt personliga omdöme på tentan, vilket jag ska hämta någon av de närmsta dagarna, och se vad det var som gjorde att jag fick det betyget jag fick.


På mitt vardagsrumsbord står dessa otroligt efterlängtade julnötter så nu ska jag, barnrumpan, sätta mig och njuta av de och tycka synd om mig själv (fast jag egentligen vet att det inte är ett dugg synd om mig)

Kommentera här: