LCHF fjorton veckor

Hör ni hur rubriken lyder? I fjorton veckor har jag nu hållt på med lchf. Jag tycker fortfarande det går bra och jag är glad över att jag började. Så himla mycket bättre jag mår nu för tiden.
 
Nu har jag gått ned ca 1/3 av det jag tänkt gå ner. Mitt mål är -30 kg och jag ligger nu på -10 kg ungefär. Är stolt över mig själv över att jag kunnat hålla i så här länge.
 
Vägde och mätte mig igår och här är resultatet:
(En förändring framöver är att jag kommer ta bort axlar. Anledningen till detta är att det inte går att mäta längre. De har blivit för taniga helt enkelt, måttbandet åker bara av hela tiden, haha!)
 
Överarm: - (ingen förändring)
Underarm: -1 cm
Bröst: -1 cm
Midja: -1 cm
Höft: -2 cm
Rumpa: - (ingen förändring)
Lår: -1 cm
Vad: +1 cm
Vikt: -1,1 kg
 
Vikten går bra nu. Går ner ungefär ett kilo varje vecka. Dock kanske jag inte ska säga så, eftersom det brukar ju betyda otur att säga att någonting går bra :)
 
 
1 Mamma Annica.:

skriven

Duktiga Du <3. Kram

Kommentera här: