...... På den FEMTE smäller det

Nu är det bara 5 dagar kvar till vi flyttar. I söndags var vi och tittade i den nya lägenheten för att se hur den såg ut. Alla väggar hade målats och det nya golvet var lagt. Det var superduperfint!!!!
Jag kan garantera att vi verkligen kommer stormtrivas där. Det ska bli så himla skönt att flytta och få ordning på allting. Just nu lever vi bland en massa flyttkartonger och trängsel.

-----------------------------------------------------

För övrigt så vet jag inte riktigt vad det är med mig. Känner mig allmänt depp hela tiden. Vet inte om det är för att jag känner mig nervös och stressad inför flytten, har även ganska mycket i skolan... Tror även att Alice bortgång har börjat smälta in i mitt huvud nu också, även fast jag inte bodde med henne den senare tiden så känns det så himla tomt utan henne <3

Kommentera här: