Tjejhelg!!

I torsdags kom mamma och Jonna hit. Igår åkte de hem. De har alltså varit här en bra stund, och vad bra vi har haft det! :)
 
I torsdags när de kom gick vi en promenad i en skog längs med havet. Det var verkligen vårväder då så det var fantastiskt. På kvällen låg vi bara i soffan och tittade på film, skönt!
 
I fredags var det full rulle hela dagen. Dagen började med att vi åkte till Helsingborg för att ta färjan över till Helsingör. Där gick vi lite i affärer och bara njöt av det danska språket (haha, skämt åsido). Sedan åkte vi tillbaka till Helsingborg och åkte vidare mot Väla där affärerna väntade på oss. Jag handlade nog mest, men alla handlade i alla fall något, kul det :) När vi kände oss färdiga med affärerna åkte vi till en av mammas kompisar som har valpar. Valparna var ca 5 veckor och gud så söta. Jättemysiga! :) Där fick vi fika och tiden rann iväg. Vi var hemma runt halv 10 och då var det sängen som gällde.
 
I lördags hade vi tänkt åka till Galgberget och ha med oss sallad och ha picknick. Men när vi vaknade var det så dåligt väder så salladen fick stanna hemma. Vi åkte i alla fall till Galgberget en kort stund och jag tycker så mycket om det stället. En fridfullare plats får man leta efter. När vi kom hem åt vi salladen inomhus i stället och det funkade lika bra det :) På eftermiddagen kom en annan kompis till mamma och vi pratade och fikade på fruktsallad och grädde, mums! På kvällen var vi på bio. Kollade på "Du gör mig galen". Mamma tyckte den var rolig, Jonna tyckte den var jättebra och jag tyckte att den var sådär. Tänk vad olika smak man kan ha :)
 
I söndags, alltså igår, åkte de hem rätt skapligt. De hade ju en bit att åka för att komma hem.
Helgen har i alla fall varit jättetrevlig :) Är glad att jag har de som min mamma och min syster! :)
1 Mamma Annica.:

skriven

O jag är glad att ha Dig o Jonna som Döttrar.
Jo de dagarna är bland de bästa i livet:)
Kramen.

Kommentera här: